O, żal!

2 maja, dzień wolny od pracy, przynajmniej dla nas. Człowiek śpi sobie w najlepsze, bo do późna oglądał powtórkę ślubu Kate i Williama, a tu nagle jak nie huknie! Jak już pozbyłam się zatyczek i zerwałam na równe nogi, to dotarło do mnie, że to budzik Josephinki… Wyjątkowo irytujący…. Czekam, aż wyłączy, a ta nic… Patrzę – leży na szafce, to podchodzę i weź tu kilkaj odpowiednie przyciski w dotykowym panelu z trzęsącymi się łapami i będąc na wpółprzytomna… A ta se śpi w najlepsze za ścianą…

A była 6:50! Rano… :/

Dodatkowo: Wszyscy losują bilety na Euro 2012 tylko nie ja.   O, żal! A w warszawskich sklepach nie ma dziś mięsa mielonego. O, żal!

.

Nawet słyszałam ten budzik, ale zastosowałam logiczne myślenie: „skoro Starshefa jest w pokoju, w którym telefon z dzwoniącym budzikiem się znajduje to po co ja mam wstawać skoro ona ma bliżej?” Logiczne? Logiczne! Zupełnie nie wiem o co to wielkie hallo. Można powiedzieć, że powinna mi podziękować. Dzięki mnie miała szansę wstać o świcie i zrobić wiele konstruktywnych rzeczy. Miała szanse zmienić świat! Ale nie! Postanowiła spać dalej. Ja chciałam dobrze, ale nikt nigdy nie docenia osób, które próbują popchnąć innych do robienia konstruktywnych rzeczy! 🙂

.

Jak ja Cie popchnę, to spadniesz z balkonu… Prosto w skalniaczek… 😉

Faza na dziś:

The Kills – Future Starts Slow

~ - autor: Jeszcze jedna książka w dniu Maj 2, 2011.

Komentarze 2 to “O, żal!”

  1. mnie tez nie wylosowali..:(:(

  2. no i gdzie nastepna notka?;P za malo wina w tym tygodniu sie wypilo i nie ma weny?;)

Skomentuj

 
