It takes a long time to grow young

Taką to oto mądrą myśl wygłosił kiedyś Pablo Picasso. Zaraz wyjaśnię czemu ją przywołuję, ale najpierw coś innego. Jak miałam jakieś 10 lat, zawsze sobie myślałam, że fajnie byłoby mieć 23 lata, bo to musi być taki super wiek. Wtedy mi się wydawało, że można jeszcze powiedzieć o takiej osobie, że jest młoda. Później zaczyna się starość. Idąc tropem rozumowania dziecka, 24 lata to początek równi pochyłej. Jako, że od wielu miesięcy nią zjeżdżam, to nie omieszkam zauważyć z radością, że ktoś właśnie dziś zaczyna swoją drogę w dół. Dokładnie 24 lata temu na świat przyszła Jospehinka. Nie byłabym sobą, gdybym nie przygotowała na tą okazję mojej specjalności, czyli głupawego wierszyka…

.
Josephinko kochana, nie bądź smutna jak film Bergmana,
Jesteś stara, ale jara; taki wiek to nie kara,
Dziś są twoje urodziny, dużo szczęścia ci życzymy,
Kupę kasy, pomyślności dla jej Cesarskiej Mości,
Oby ci się wino lalo i facetów przybywało,
Żyj nam w zdrowiu bardzo długo, pijąc tylko soki Frugo,
Niech nie brakuje ci niczego, w tym napoju wyskokowego,
Niech Cię kocha cały świat, Little J. żyj sto lat!

Wszystkiego najlepszego, Babciu 😉

You know, you love me…
XOXO
S.

~ - autor: Jeszcze jedna książka w dniu Styczeń 17, 2010.

Komentarzy 5 to “It takes a long time to grow young”

  1. dziękuję bardzo droga S. za pamięć.

    P.S. przywitasz się z pompką w następny weekend!

  2. doprawdy trudno zapomnieć, słysząc cały tydzień „jestem taka stara (płacz) mam już zmarszczki (płacz) God, why are you doing this to me (płacz)”

  3. to ja jeszcze dołączę do życzeń i uścisnę Cię, tym razem wirtualnie. sto lat, J.!!!

Skomentuj

 
